Dječji vrtić Budinščina

UPISI U DJEČJI VRTIĆ BUDINŠČINA u pedagoškoj godini 2023./2024.

Upisi u Dječji vrtić Budinščina vršit će se za djecu od navršenih godinu dana do polaska u osnovnu školu sukladno Zakonu o predškolskom odgoju i obrazovanju (“NN” broj 10/97., 107/07., 94/13., 98/19. i 57/22.) u redoviti (desetosatni) program njege, odgoja, obrazovanja, zdravstvene zaštite, unaprjeđenja zdravlja djece i socijalne skrbi djece rane i predškolske dobi koji su prilagođeni razvojnim potrebama djece te njihovim mogućnostima i sposobnostima.

U redovnom desetsatnom odgojno-obrazovnom programu objavljuju se slobodna mjesta:

  • u jednu jasličku skupinu, 10-satni program (1 godina do 3 godine) upisuje se 5 djece,
  • u tri vrtićke skupine, 10-satni program (3 godine do polaska u školu) upisuje se 13 djece.

Potrebnu dob za upis u pojedine programe djeca ostvaruju do 31.08.2023. godine.

Napomena: Dječji vrtić zadržava pravo promjene upisnog broja sukladno organizacijskim mogućnostima i potrebama.

Zahtjev za upis djece u Dječji vrtić Budinščina i obrazac za inicijalni razgovor zajedno s pripadajućom dokumentacijom, podnosi se u zatvorenoj omotnici s naznakom „Povjerenstvo za upis djece u Dječji vrtić Budinščina“ do 11. svibnja 2023. godine na adresu:

Dječji vrtić Budinščina, Budinščina 1K, 49284 Budinščina,

  • osobnim dolaskom,
  • poštom

Zahtjev za upis djeteta u Dječju vrtić Budinščina mogu podnijeti i roditelji s prebivalištem izvan područja Općine Budinščina, čije dijete će se  upisati u dječji vrtić  ukoliko će za pedagošku godinu 2023./2024.  ostati  slobodnih mjesta za upis.

Podnošenjem zahtjeva za upis, podnositelji izričito su suglasni da Dječji vrtić Budinščina  kao voditelj obrade osobnih podataka može prikupljati, koristiti i obrađivati osobne podatke navedene u prijavi u svrhu provedbe postupka upisa djeteta.

Sve obavijesti u vezi upisa mogu se dobiti na telefon broj: 049/264-068 svakog radnog dana u vremenu od 08:00 do 14:00 sati ili se možete obratiti putem mail adrese administracija@dvbudinscina.hr.