Dolaskom sunčanih i ljetnih dana, djeca su sve više počela govoriti o odlasku na more i morskim životinjama koje tamo susreću. Sukladno tome odlučili smo prostor urediti u tom ozračju te smo u sobu dnevnog boravka dodali poticaje i materijale ljetnih, odnosno morskih motiva. Djeca su svakodnevno mogla istraživati u stolu za rastresite materijale kao i svjetlećem stolu, uparivati po brojevima i slovima, listati slikovnice/enciklopedije, slagati puzzle, proučavati senzorne boce, uparivati po boji i tome slično.
Osim ponuđenih poticaja, provodile su se i likovne aktivnosti usmjerene na izradu “morskih valova” (korištenje plave tempere i pjene za brijanje) te različitih morskih životinja (ribice, hobotnice, rakovi). Prilikom obrade pojedinih morskih životinja kao uvod i poticaj koristila se slikovnica (npr. “Kućicu treba dijeliti”) putem koje su djeca razvijala pažnju, koncentraciju, bogaćenje i proširivanje vokabulara, učenje novih životinja (npr. moruzgva), a priča se obrađivala nekoliko dana i to na različite načine (čitanje priče, izvođenje pomoću aplikacija iza paravana, dječja interprertacija).
Osim aktivnosti i poticaja u sobi dnevnog boravka, sve smo više vremena počeli provoditi vani jer znamo koliko je boravak na zraku i poticanje na kretanje važno za dječji rast i razvoj. Vanjska terasa dopunjena je materijalima koje su djeca birala po vlastitom interesu, a nudile su im se i igre vodom, igra u pijesku, prolaženje poligona s preprekama te slobodne igre.
Kako bismo se rashladili, jedan smo dan otišli na sladoled do obližnjeg parkića. Djecu je posebno veselila igra u parku jer je ovo prvi put da smo se tamo uputili te su bili vrlo uzbuđeni i uživali u igri.