U spontanim razgovorima čuli smo kako djeca spominju radove na polju te sadnju vrta, stoga nam je to bio poticaj za novu temu. Započeli smo s ponudom nekoliko poticaja na temu voća i povrća kako bismo vidjeli reakciju djece, odnosno njihov interes. S obzirom da se to pokazalo kao pun pogodak jer su djeca počela uspoređivati, govoriti što oni vole, a što ne, što oni imaju kod kuće i sl., krenuli smo s konkretnim aktivnostima.
Započeli smo s usvajanjem pjesmice “Voće” koristeći aplikacije s voćem i povrćem, a pjesmica se pokazala pravim izborom jer su ju nakon nekoliko dana djeca počela sama pjevati ponavljajući po nekoliko puta te je to postalo svakodnevica.
Iz različitih kataloga izrezivali smo voće i povrće, vježbajući pritom držanje škara i samo rezanje, a potom smo izrezano voće i povrće razvrstavali na plakat. Osim toga, djeca su se likovno izražavala na različite načine: izrađivali su svoje košarice na koje su poslije lijepili voće i povrće, crtali su pastelama omiljeno voće ili povrće, izradili su plakat koji predstavlja vrt koristeći različite likovne tehnike, bojali su voće i povrće koje im je kasnije uklopljeno u novoformirani kutić tržnice na kojem se igraju kupnje-prodaje…
Osim provođenja planiranih aktivnosti, soba dnevnog boravka dopunjena je novim poticajima koja su djeci svakodnevno dostupna pri slobodnom izboru igara.
Ono što je izazvalo posebno veselje kod djece bila je izrada voćnih ražnjića gdje su osim jedenja finog voća djeca vježbala finu motoriku, osobito kod stavljanja borovnica.
Jedan smo dan proveli istraživačko-spoznajnu aktivnost pogađanja voća/povrća prema opipu, a zatim smo razgovarali o tome kako bismo i mi mogli imati takve plodove. U suradnji s roditeljima djeca su donijela sadnice te smo posadili svoj vrt o kojem brinemo.
Odlučili smo napraviti malu stolnu predstavu prema priči “Djed i repa” koja se djeci izuzetno svidjela, a zatim su i sami dramatizirali. Osim što su glumili uz pomoć aplikacija, koristeći rekvizite napravili smo predstavu u kojoj su djeca bili likovi. Nakon priče provedene su različite likovne aktivnosti.