Niske temperature tijekom siječnja natjerale su mnoge da pogledaju u svoje ormare i izvuku topliju odjeću i obuću. Učinile su to i naše Pahuljice te su svoju “zimsku opremu” odlučile pokazati svojim prijateljima. Osim neizostavnih rukavica, šala, kape i jakne, pronašli su se tu i jedan skafander te jedne tople slušalice, na kojima se, prema riječima vlasnice, ne može slušati glazba ali mogu dobro ugrijati uši.
O svojim zimskim kapama Pahuljice su imale mnogo toga za reći, a neki od komentara bili su sljedeći: “Kapu nosim zato jer vjetar puše.”, “Kapa grije kosu”, “Moja kapa je roza i ima Skye”. Svoju kapu djeca su zatim mogla prikazati u likovnoj aktivnosti s vunom.
Nakon kapa razgovarali smo o rukavicama te su djeca uočila kako neke rukavice imaju samo jedan “prstić”, dok neke imaju pet “prstića”. U likovnoj su aktivnosti djeca najprije olovkom pokušala nacrtati obris svog dlana, a zatim su temperom naslikala detalje.
Rukavice su nam bile izvrstan poticaj za slikovnicu Jan Brett “Vunena rukavica”. Djeci se priča toliko svidjela da smo je pročitali više puta. Često su je izvodila samostalno u dramskom centru, a neki su se uključili i u zajedničko prepričavanje.
Velik interes djeca su pokazala za životinje koje su svoje utočište pronašle u rukavici, stoga smo odlučili promatrati tragove u snijegu koje su ostavile na putu do rukavice. Promatrajući tragove djeca su određeni trag povezivala sa sličicama životinja u istraživačkom centru. Nakon što smo otkrili sve tragove, pokušali smo izbrojati koja je životinja ostavila najviše tragova. Svoja zapažanja zabilježili smo nizanjem kružića te otkrili kako je najviše tragova ostavio upravo jazavac. Budući da je ova aktivnost djeci bila vrlo zanimljiva, ponuđena im je i likovna aktivnost u kojoj su mogla temperom i spužvicama te iste tragove otisnuti na papir.